torsdag 17. januar 2013

Barnefilmer


Jeg fortalte jo forrige dagen om vesla som «EEEEElsker» Knerten! 
Og til de største barna i huset begynner dette å bli temmelig irriterende… hehe
Derfor søkte jeg litt etter nye filmer på nettet. Jeg søkte blant annet på youtube, men dessverre så er det sjelden det er hele filmer der, og dessuten er det ofte dårlig kvalitet.
Så kom jeg over siden viaplay. Der kan man bestille et abonnement på film til bare 79,- per mnd. Det som er så bra der er at det er en haug med Barnefilmer som passer for barn i alle aldre. Og siden viaplay er nettbasert kan man se filmer på nettbrett også blant annet.
Det er flere kategorier der da. Ikke bare for barn, men både sport og tv-serier også.
Men det er hovedsakelig filmer vi har brukt.
Til de største barna har vi sett «Spioner 4» flere ganger! Hehe
Og til vesla og tvillingene er det en drøss med filmer å velge mellom.
Her i huset blir ofte DVD-platene stripete og ødelagte, så da passer det bra med filmer på nett. Dessuten pleier vi å koble pc’en til TV’en, så det blir jo på en måte det samme som å se film!
Ville egentlig bare tipse dere andre i tilfelle dere har samme «problem» som meg med filmer som blir ødelagte. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar