søndag 6. januar 2013

God søndag

Hei hei alle sammen! <3 

Idag har vi kost oss ute med "saft-toddi", rosiner, appelsin og kjeks!

Det var god temperatur, men vi hadde likevel med oss litt varm drikke på termosen!

Jeg har lagd noe tilsvarende tidligere, men da hadde jeg ikke så masse søtning i, og den ble litt sur.... Ungene likte den myyye bedre idag.....

Vesla og mellomstegutt syntes det smakte helt perfekt <3

Jeg har lest flere steder på blogger som jeg følger at gelatin skal være så veldig bra! Så derfor ville jeg prøve ut selv.

Og resultatet ble bra, så dette skal vi fortsette med! Gelatin er veldig bra for mange ting, og jeg skal skrive et eget innlegg om dette senere.

Foreløpig kan jeg jo dele oppskriften med dere som jeg brukte idag :)

"Saft-toddi"

Du trenger:

4 ss gelatinpulver
200 gram bingebær
2 liter vann
1 ts stevia

Fremgangsmåte:

Kok opp vannet og rør ut gelatinen! Tilsett bringebærene og bruk en stavmikser til å blande det ut. Tilsett stevia og rør godt! Så siler du av drikken, og fyller på en flaske/termos/kanne!

Da er det bare å ta med ut i fri luft og nyte! :)


Ønsker alle fantastiske lesere der ute 

En riktig fin søndag videre <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar