onsdag 25. juli 2012

Sommer dessert

Hei hei <3

Idag er det varmt! Så dagen idag blir nok tilbragt ute, selvom det er overskyet.

Ungene er kjørt i barnehagen og vesla koser seg med bok og leker.

Idag skal jeg prøve å lage noe skikkelig gøy!
Men dere må nok vente litt på resultatet. Det tar nemlig litt tid ;)
Og så er det jo ikke sikkert jeg får det til heller :P

Jeg tenkte jeg skulle dele en utrolig enkel dessert med dere.

Jeg lagde denne på en varm sommerdag for noen uker siden.

Ungene elsket den.

Sommer dessert (uten sukker)

Du trenger:
3 eggeplommer
1 ss sukrin
Jordbær (eller andre bær/frukt)

Fremgangsmåte:
Dette er så enkelt så enkelt! :)

Bare pisk eggeplommene og sukrinen sammen til eggedosis.

Serveres sammen med den frukten eller bærene som barna er mest glad i!

Enklere blir det vel ikke!






Ønsker dere alle en fin dag idag! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar