torsdag 26. juli 2012

Konkurranse

Hei hei <3

I lys av en oppskriftskonkurranse jeg vant for et par uker siden,
har jeg lyst til å arrangere en jeg også! :D

Jeg synes det er utrolig spennende med nye oppskrifter,
som selvsagt  er tilpasset barn.

Derfor ønsker jeg at leserne mine skal få lov til å bidra med sin aller beste oppskrift.

De enkle reglene er som følger:

1. Oppskriften må være din egen

2. Den bør være tilpasset barn.

3. Oppskrift med ingredienser, fremgangsmåte og bilder sendes til

barnematbloggen@yahoo.no




Slik foregår avstemmingen:



Siden jeg har 5 barn med ulik alder, bør resultatet av konkurransen bli avgjort ganske greit.


Jeg kommer til å prøve ut alle oppskriftene på barna, og den retten som barna synes smaker best vinner :)

Spennende, ikke sant? :D


Hva vinner du?


Den som sender inn den beste oppskriften vinner boken:


"Mat for barn".

Dette står skrevet om boken:

Også de minste fortjener det beste i matveien! Med denne praktiske og morsomme kokeboka er det lett å lage både god og næringsrik hverdagsmat og lekker kosemat. Du får også råd om hvordan du går fram når barnet skal vennes til fast føde, og hvordan du kan variere maten. Rettene i boka er basert på råvarer du får kjøpt i vanlige dagligvareforretninger. Forfatterne skriver personlig og forteller om egne og andres erfaringer med barn og måltider. Fra 6 måneder.




Boken er skrevet av Margit Vea og Lise Galaasen.


Fristen for innsending av oppskrifter er:

1. september 2012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar