onsdag 13. april 2016

Vil du jobbe med meg?

Vil du styre din egen arbeidsdag? Vil du jobbe når du vil, og hvor mye du vil? Da er dette jobben for nettopp DEG! 

Hva er vel mer fantastisk enn å styre sin egen arbeidsdag og i tillegg føle at man gjør noe meningsfylt? Jeg har dannet meg et fantastisk team av positive og glade mennesker som ville gjøre akkurat det samme som meg. Kanskje er dette noe for deg også?

Jeg er så glad for at jeg kan fylle dagene med positivitet og glede. Det jeg synes er aller best er at dette passer vårt familieliv helt utmerket. Jeg kan være hjemme når ungene kommer hjem fra skolen. Hjelpe dem med lekser, lesing og ikke minst gjøre noe sosialt sammen med hver enkelt.

Jeg kan ha middagen klar når mannen kommer hjem fra jobb. Jeg kan sove litt hvis jeg trenger det. Jeg kan reise i byen på ærender hvis dette er nødvendig. Jeg kan bestemme selv hvor mye jeg vil arbeide i løpet av en dag og hvis jeg eller ungene er syke kan vi slappe av på sofaen. Dette er bare noen av de positive fordelene jeg har ved å jobbe hjemmefra!

Vil du også ha muligheten til å oppfylle drømmer, ha mer økonomisk frihet og møte glade positive mennesker? Ja da er dette muligheten for deg.

Send meg en mail så sender jeg deg en uforpliktende presentasjon over hvilke muligheter du har.

Mail: stine.alme@live.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar