mandag 2. januar 2017

Nytt år og nye muligheter


Hva er vel et nytt år uten nyttårsforsetter? Jeg vet mange er motstandere av nyttårsforsetter nå om dagen, men jeg gir det et siste forsøk. Jeg har mange planer for året som kommer og det som står høyest på lista akkurat nå er helsa.

Jeg har vel brukt svangerskapskilo som unnskyldning i litt for mange år nå? Minste jenta har blitt 6 år og jeg må vel innse at disse kiloene har jeg kun meg selv å takke for. Så da er det bare å brette opp ermene og ta tak i dette en gang for alle.
Før jul hadde jeg to PT-timer på Elixia. Den ene timen ble brukt til kartlegging og målsetting. Den andre timen var det å gjennomkjøre programmet. Kjempe sliten, men veldig fornøyd ga dette meg mersmak og jeg ønsket meg PT-timer til jul sammen med nye joggesko. Heldig er jeg som har verdens beste mann som oppfylte begge ønskene.

Så kom julen med altfor masse god mat i form av både fett, sukker og kcal. Det var derfor veldig godt å kunne reise på Elixia i dag tidlig, iført nye joggesko og ny treningstights.

Jeg fikk kjørt gjennom programmet som jeg fikk før jul og jeg fikk satt opp ny time for neste PT-time.
Når det gjelder treningen så stoler jeg på at min PT fører meg i riktig retning, mens jeg selv får konsentrere meg skikkelig om kostholdet.


Jeg jobber som kostholdsveileder for Jennys Sunn&Glad og det blir dette jeg kommer til å fokusere på fremover. I tillegg tar jeg mine daglige kosttilskudd fra Forever Living som gir meg en flying start på dagen.
Jeg kommer også til å bli mer å se her på bloggen og kommer til å skrive både om jobb, kosthold, trening og familie.

Enn så lenge ønsker jeg dere et riktig godt nyttår!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar