mandag 15. august 2016

Klar for å innta høsten med Jennys Sunn&Glad

Etter et par uker sommerferie med mye god mat og drikke er det på tide med en ny oppstart med Jennys sunn&glad. Opplegget er enkelt å følge og med økt aktivitet skal vekten ned og formen opp.

Jeg synes alltid det er lettest å komme i gang etter sommerferien og når høsten nærmer seg. Planen er å komme inn i en god rytme med både sunn mat og mer aktivitet. Gåturer samt noen besøk på Sats i løpet av uken, skal nok sette fart på planen om bedre helse.

Jeg hører ofte at folk skal jobbe mot sommerkroppen, og jeg tok meg selv i det forrige dagen. Jeg skulle begynne å jobbe mot sommerkroppen 2017, men hva med å endre fokuset? Hva hvis jeg går inn for å ha en sunn helårskropp?

Jeg har ei god venninne og en inspirasjonskilde som virkelig gir meg masse motivasjon. Hun har "skjønt" det. Og kan hun, kan jeg!

Derfor tar jeg fatt på bloggingen igjen, finner frem kursboken min fra Jennys Sunn&Glad og deler med dere veien fremover.

Jeg har for øvrig også inngått en avtale med min svigermor om at jeg ikke skal "kose meg" hele tiden. Det er så lett å falle for fristelsen til å ha noe til kaffen, men den uvanen skal jeg legge vekk.

Blir heller noe sånt som dette.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar