tirsdag 19. april 2016

NaturalDetox dag 1 & 2

Igår var første dagen på naturaldetox. Utrolig deilig å endelig være igang med dette programmet. Jeg er veldig spent på hvordan disse to ukene vil kjennes på kroppen.

Dagen i går og i dag har stort sett bestått av flytende føde. I tillegg til noe rå grønnsaker og frukt. Jeg kjente på litt sult i går på dagen, men idag har jeg ikke gått sulten i det hele tatt. Jeg føler meg verken sliten eller slapp, men derimot ganske så bra.

Igår lagde jeg denne deilig gulrotsuppen fra naturaldetox heftet. Denne kan jeg virkelig anbefale. Frisk og god.

Slik lager du gulrotsuppe på naturldetox

Til 4 porsjoner trenger du:

500 gram gulrøtter
2 poteter
1 gul løk
1 ss rapsolje
6 dl vann
2 dl mandelmelk
1 dl appelsinjuice
1 ss usaltet buljong
Pepper
Eventuelt litt havsalt

Slik gjør du:
Skrell og skjær opp gulrøtter, poteter og løk. Stek grønnsakene i olje i ei gryte i et par minutter og tilsett så vannet. La alt koke i 20 minutter. Kjør suppen til en jevn blanding med en stavmikser eller blender. Hell suppen tilbake i gryten. Tilsett mandelmelken og appelsinjuice, og kok opp. Smak til med pepper og eventuelt salt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar