fredag 22. april 2016

Naturaldetox dag 4 & 5

Kroppen begynner virkelig å kjenne effekten av naturaldetoxen. Jeg føler meg oppkvikket og magen er veldig bra, og overskudd og glede er viktig å nevne. Dagene er lysere og jeg føler virkelig at jeg er på rett vei.

Det er godt å kjenne hva sunt kosthold gjør med kroppen. Når jeg kutter ut sukker og mat som trigger dårlig mage (hos meg) så kjenner jeg rask bedring. Allerede etter et par dager er kroppen mer samarbeidsvillig og jobber med meg og ikke mot meg.

De to siste dagene har jeg spist havregrøt til frokost. Det er så enkelt og godt. Jordbærene som selges nå er overraskende gode også, og toppet med litt mandler er dette en ny frokostfavoritt.

Havregrøt

Du trenger (1 porsjon)
1 dl havregryn eller bokhvete
2 dl vann

Kok opp og server med bær, nøtter og evt. litt kokosflak. 


Jeg har ikke gått på vekten igjen ennå, men vektnedgang tenker jeg heller på som en bonus. Det er overskuddet og følelsen av velvære som står størst i fokus under denne naturaldetoxen.

Nå skinner solen nydelig ute og da skal vi ta en gåtur.... Jeg og vesla, for hun er hjemme fra barnehagen idag. Bare fordi hun har lyst og fordi jeg har mulighet grunnet jobben.

Vil DU også ha denne muligheten i hverdagen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar