fredag 15. april 2016

Detox forberedelser

I dag har jeg begynt med forberedelser til detoxen min som starter om få dager. Jeg har tatt detox et par ganger tidligere, men denne gangen er jeg enda mer spent siden detoxen inkluderer fantastiske aloe vera produkter. Gleder meg til å kjenne hvordan kroppen reagerer på dette.

Jeg forsøker å holde meg unna sukker og leve en sunn livsstil. Likevel trenger kroppen en forandring i blant. Planen min er å restarte kroppen min med en detox før jeg fortsetter med Jenny’s Sunn & Glad for å bli kvitt resten av kiloene som skal vekk før sommeren.



Jeg vet om flere som har tatt denne detox-pakken og følt seg FANTASTISKE! Og det tviler jeg ikke på. Produktene som er i detox-pakken er helt supre og jeg har 100% tro på at dette også vil gi flotte resultater. Gleder meg til å dele det med dere.



«Detox handler ikke om å la være å spise. Istedenfor skal du gi kroppen næringsrik mat og unngå de dårlige vanene vi har lagt oss til i hverdagen. Næringsrik mat betyr at den inneholder mye energi og næring i forhold til den mengden du får i deg.»


Forberedelsene jeg har gjort er at jeg har startet på tilskuddene som følger med i pakken. Jeg har skrevet ut flere oppskrifter fra Detox-oppskriftsboken fra Forever sine sider, slik at jeg kan dele flotte oppskrifter og bilder sammen med dere underveis. Jeg har også tatt mål og veid meg.


Nå er det straks klart for taco, og hva er vel bedre enn det på fredagskveld? Og helt innafor er det også ;)


Lyst til å prøve detox du også? Ta kontakt på mail: stine.alme@live.no og jeg hjelper deg igang! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar