onsdag 3. februar 2016

2 nye jobber og en helt ny hverdag

I september 2015 fikk jeg meg ny jobb i verdens beste selskap Forever Living. Forrige uke fikk jeg også jobb som kostholdsveileder for Jenny’s sunn & glad. Livet smiler og jeg er utrolig glad for at hverdagen er snudd opp ned.

Jeg har gått hjemme lenge og jeg trives utrolig godt med det. Selv om det var helsen som gjorde at jeg måtte gå hjemme i utgangspunktet er jeg nå glad for å kunne jobbe hjemmefra. Det at jeg kan styre min egen arbeidsdag og være til stede når barna kommer hjem fra skolen er gull. 

Det er utrolig mange fordeler ved å jobbe i Forever Living og jeg kommer nok til å skrive masse om dette senere. Hvis du skulle være interessert i å høre mer allerede nå så er jeg faktisk på jakt etter 2 nye ledere nå i februar. Kanskje er dette noe for deg?




Jobben som kostholdsveileder har jeg egentlig ikke kommet i gang med ennå. Internettkurset starter fra 15. februar og jeg gleder meg veldig til å kunne hjelpe mennesker ned i vekt og til å nå målene sine. 

Helsen er viktig og kroppen må vi ta godt vare på. Vi skal ha den lenge. Hvis du trenger hjelp til en sunnere og bedre livsstil så ikke nøl med å ta kontakt.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar