søndag 3. august 2014

Gjenåpning av bloggen


Etter en ganske så lang pause fra bloggingen er jeg igjen full av tanker og ideer og klar til å blogge videre. Flere har spurt meg om jeg ikke skal legge ut nye oppskrifter snart, dele hverdagens gleder og bidra til at flere familier kan få en sunnere hverdag.

Noen ganger strekker bare ikke tiden til, og noen ganger føler jeg stort behov for å endre fokus. Det var det som skjedde i mai 2013 da jeg skrev mitt siste innlegg her på bloggen. Jeg har fortsatt hatt fokus på å lage sunn mat til store og små i familien, men har rett og slett ikke hatt ork til å ta bilder eller dele oppskriftene. Men nå er jeg altså tilbake.

Bildene er borte fra oppskriftene

Til mine store forskrekkelse og ergrelse er alle bildene på bloggen nå borte. Jeg finner de heller ikke i mappen min på dataen. Derfor vil jeg bruke en del tid på gjenoppretting av tidligere innlegg. Jeg må lage oppskriftene på nytt slik at jeg får delt bildene med dere. Dette vil ta noe tid, så jeg kommer ikke til å legge ut masse nye oppskrifter nå, men heller dele litt andre saker med dere.


Så da ønsker jeg nye og gamle lesere velkommen tilbake!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar