mandag 19. november 2012

Del din bloggroll

Hei hei alle sammen <3

Jeg kom over en fantastisk flott blogg idag. Den står Melissa bak.

Hun har kommet med en liten utfordring til leserne sine, om å dele din egen bloggroll.

Dette ønsker jeg selvsagt å være med på, da det finnes så utrolig mange flotte blogger der ute.

Jeg er ikke så veldig flink til å legge til bloggene jeg leser i min bloggroll, så derfor tar jeg utgangspunkt i de jeg har allerede, og så skal jeg være flinkere til å legge til gode blogger når jeg kommer over de.

Utfordringen går ut på at vi som blogger velger ut 5 blogger fra vår egen bloggroll, som vi anbefaler andre og ta en titt på. På denne måten vil flere bli oppmerksomme på nye gode blogger. Så spre ordet!

Håper flere slenger seg med på denne utfordringen, og lager en egen post på dette på sin blogg.

Mine 5 utvalgte blogger som får min award denne gangen er: ( i tilfeldig rekkefølge)

- ElinLarsen
- NinaBakke
- Kristine
- Therese
- Chocolana

Hvis noen av disse bloggene er nye for deg, så anbefaler jeg deg å ta en titt innom! Her finner jeg masse flott inspirasjon <3



Med bloggprisen følger disse oppgavene:

1) Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
2) Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
3) Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.


Så da håper jeg at flere slenger seg med på utfordringen til Melissa :)

Ønsker dere en riktig fin uke alle sammen! <3





3 kommentarer:

  1. Tusen takk- nå ble jeg kjempe rørt <3

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk! Nå ble jeg glad! *stor klem*
    Har forresten laget innlegg til give awayen din.
    Nå skal jeg sette opp min egen liste og gi utmerkelsen ut på min egen blogg!

    Tusen takk skal du ha Stine!!

    SvarSlett
  3. Hei!

    Så fint at du poster dette!
    Nå ble jeg oppmerksom på nye blogger. Ah, me love!

    Du har forøvrig en koselig blogg. Jeg skal bli litt flinkere til å kommentere..

    Og du? Gosj, mange barn altså. Tar av meg hatten!

    Klem fra spania

    SvarSlett