onsdag 8. august 2012

Havregrøt med supermat

God morgen! <3

Ser det tar noen dager mellom hver oppdatering nå,
 men det blir nok bedre når hverdagen er skikkelig igang igjen.

Skolen begynner den 20. august og på mandag begynner vesla i barnehagen.

Tenk så fort denne tiden har gått.

Nå begynner en ny epoke, og jeg må nok innrømme at det er litt vemodig.

For et par helger siden når jeg var alene med ungene ville de gjerne ha havregrøt til kvelds.

Denne gangen valgte jeg å putte oppi noe supermat, og grøten gled ned på høykant.

Jeg skal skrive et innlegg senere om hvilken supermat jeg bruker i maten.



Havregrøt med supermat


Du trenger:

4 dl havregryn
4 dl melk
4 dl vann
1 ss lucuma
2 ss gelatin



Fremgangsmåte:

Ha havregrynen i en kjele og tilsett melk og vann. Kokes på svak varme i 3 min.

Tilsett gelatinen og lucumaen og rør godt.

Server gjerne grøten med noen blåbær på toppen!


Ønsker dere en fin dag og så vil jeg minne dere på oppskriftskonkurransen som pågår :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar